GENERALEXPERTS-IT
Ontzorg Pakket

Uw IT, onze zorg
Met het Ontzorg Pakket heeft u altijd een betrouwbare IT-partner achter de hand. Geen eindeloze zoektochten naar oplossingen, geen ingewikkelde gesprekken met leveranciers en vooral geen stress. Wij analyseren het probleem, vertalen de technische taal naar begrijpelijke stappen en zorgen dat het snel wordt opgelost.

Wij geloven dat u zich moet kunnen richten op wat écht belangrijk is – of dat nu uw werk, bedrijf of gezin is. Daarom nemen wij alle zorgen rondom ICT weg. Of het nu gaat om traag internet, foutmeldingen, niet-werkende apparaten of complexe netwerkproblemen: wij lossen het op, en zorgen dat u precies begrijpt wat er is gebeurd en hoe het is opgelost.

Waarom kiezen voor het Ontzorg Pakket:

  • Altijd een aanspreekpunt voor al uw ICT-vraagstukken.

  • Heldere communicatie zonder vakjargon.

  • Snelle en betrouwbare oplossingen, remote of on-site.

  • Proactief meedenken over verbeteringen en beveiliging.

  • Flexibel en betaalbaar, zonder lange contracten.

Ontzorg Pakket - Consument

Uw IT, onze zorg
Geen stress meer bij storingen, trage apparaten of ingewikkelde instellingen. Met het Ontzorg Pakket heeft u altijd een betrouwbare IT-partner achter de hand. Wij helpen bij alle ICT-vraagstukken: van uw wifi tot slimme apparaten en beveiliging.

Wat u krijgt:

  • Telefonische en remote support voor al uw vragen.

  • Oplossingen in begrijpelijke taal.

  • Snelle hulp bij storingen en fouten.

  • Advies voor veilige en stabiele netwerken.

Prijs:

  • Eenmalig: €49,95 administratiekosten

  • Maandelijks: €89,-

Ontzorg Pakket - Zakelijk

Flexibele support zonder dure contracten
Als ondernemer wilt u kunnen werken zonder IT-zorgen. Met het Technisch Support Pakket staat er altijd iemand klaar om problemen op te lossen, systemen te optimaliseren en advies te geven over verbeteringen.

Wat u krijgt:

  • Remote support binnen 24-48 uur.

  • 1x per maand on-site support (2 uur inbegrepen).

  • Troubleshooting van werkplekken, printers en software.

  • Basis netwerkoptimalisatie en beveiligingscheck.

Prijs:

  • Eenmalig: €79,95 administratiekosten

  • Maandelijks: €149,-

  • Extra on-site uren: €95 per uur 

EXTRA OPTIES CONSUMENT

    • Snelle Response Upgrade (SLA)
      Reactie binnen 4 uur bij urgente problemen.
      Vanaf €75 per maand

    • Periodieke Rapportages
      Maandelijkse of kwartaaloverzichten met statusupdates en verbeterpunten.
      Vanaf €50 per maand

    • Premium Support
      Combineert snelle response, rapportages en proactieve monitoring.
      Vanaf €150 per maand

    • On-site Strippenkaart
      Handige bundels voor extra uren on-site ondersteuning tegen gereduceerd tarief.

EXTRA OPTIES ZAKELIJK

    • Snelle Response Upgrade (SLA)
      Reactie binnen 4 uur bij urgente problemen.
      Vanaf €75 per maand

    • Periodieke Rapportages
      Maandelijkse of kwartaaloverzichten met statusupdates en verbeterpunten.
      Vanaf €50 per maand

    • Premium Support
      Combineert snelle response, rapportages en proactieve monitoring.
      Vanaf €150 per maand

    • On-site Strippenkaart
      Handige bundels voor extra uren on-site ondersteuning tegen gereduceerd tarief.